Wat te doen bij een defecte notebook van De Wit Computers Educatief als leerling van Cals College Nieuwegein?
Het is natuurlijk erg vervelend als je notebook defect is, maar we gaan zorgen dat u daar zo min mogelijk hinder van heeft. Hier leest u hoe we dit doen.
Als je notebook helemaal geen beeld meer geeft of vastgelopen is dan kun je de aan/uit knop 20 seconden ingedrukt houden. Hierna kun je proberen de notebook weer gewoon aan te zetten. Het kan zijn dat hiermee de problemen verholpen zijn. Dit kan een keer voorkomen, maar moet niet wekelijks nodig zijn.
Mocht dit niet helpen dan kun je met je notebook naar ICT beheer binnen Cals Nieuwegein gaan.
Bij ICT beheer kijken ze of het eventueel snel te verhelpen is en anders nemen ze hem in ter reparatie. Je krijgt dan direct een leenlaptop mee ter overbrugging van de reparatietermijn. Je krijgt weer bericht zodra de reparatie is voltooid.
zoon of dochter bericht dat de notebook weer omgeruild kan worden. U krijgt zelf zelf alleen via email een bericht zodra de reparatie voltooid is. In het gavel van schade kan hier een factuur bij zitten van het eigen risico van € 50,- die u kan binnen 14 dagen kunt voldoen.
Met name tijdens schoolvakanties kan uw zoon of dochter (of u zelf) er ook voor kiezen om de notebook bij ons in de winkel ter reparatie aan te bieden. Ook hier geldt: gewoon binnenlopen tijdens onze openingstijden en geen factuur of papieren nodig. Ook wij kijken eerst of het snel op te lossen is aan de balie en anders geven we ook een leenlaptop meer om de reparatietermijn te overbruggen.